December 19

Տարեմուտի խոստովանություն

Ես շատ սիրեցի այս տարին։ Այս տարվա ընթացում շատ նոր բաներ սովորեցի։ Սովորեցի,լողալ, նվագել,ընկերներով ավելի մոտերմացա,նոր ընկեներ ձեռք բերեցի։Այս տարի ուսումն ինձ համար ավելի հետքրիր է դարձել,հուսամ մյուս տարի էլ կունեմ նոր ձեռգ բերումներ։Ես շատ շնորհակալ եմ իմ բոլոր դասատուներին,որ դոք ինձ այսքան բան եք սովորեցրել ուղել ք երբ ես սխալվում եմ,ձեզ բոլորիտ լավ ձմեռ։

Ես շատ սիրեցի այս տարին։ Այս տարվա ընթացում շատ նոր բաներ սովորեցի։ Սովորեցի լողալ, նվագել, ընկերներով ավելի մոտերմացանք ու նաև նոր ընկերներ ձեռք բերեցի։ Այս տարի ուսումն ինձ համար ավելի հետքրիր է դարձել, հուսամ՝ մյուս տարի էլ կունենամ նոր ձեռքբերումներ։ Ես շատ շնորհակալ եմ իմ բոլոր ուսուցիչներին, որովհետև նրաք ինձ այսքան բան են սովորեցրել , ուղղել են, երբ ես սխալվել եմ։ Շնորհակալ եմ Ձեզ։ Բոլորիդ մաղթում եմ լավ ձմեռ։


Posted December 19, 2023 by hovhannisyane in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*