May 5

Հաշվետվիւթյուն մաթեմատիկայից

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

Մաթեմատիկա

Կլրացնեմ

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Ինքնաստուգում Մաթեմատիկա

  • Մասնակցե՞լ ես  ապրիլ   ամսվա մաթեմատիկական  ֆլեշմոբին։

Այո

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

2-րդ

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Միայնակ

  • Գնահատիր ապրիլ ամսվա քո աշխատանքը՝ 1-10 միավորյաին համակարգով:

8

  • Կատարո՞ւմ ես լրացուցիչ մաթեմատիկական
  • աշխատանքներ:

Ոչ

  • Ի՞նչ կավելացնես հաշվետվությանդ:

Ավելացնելու բան չունեմ


Posted May 5, 2024 by hovhannisyane in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*