September 3

Ւնչպես անցկացրեցի ամառը

Ես իմ ամառը անցկացրել եմ սևանում քույրիկիս հետ 5 օրօվ։ Իմ ընկերուհի Արփի ծնունդին եմ գնացել հուլիսի 6-ին շատ հավես անցկացրեցին, ես Արփին և Ադրիանան առանձին պար պարեցինք, երգեցինք տիկ տոկի պարերը պարեցինք, հավես խաղեր խաղացինք, իսկ հետո հուլիսի 11-ին իմ մայրիկի ծնուննդներ։ հավես անցկացրեցինք տորթ կերանք,մայրիկիս նվերներ նվիրեցինք, եղել եմ նաև իմ մորքուրի ծննուդին նույնպես շատ հավես էր։ գիրք եմ կարդացել 2 հատ Ռոալդ Դալ Ջորջի Հրաշագործ բալասնը, Ռոալդ Դալ Չարլին և Շոկոլադի Գործարանը, նկարել եմ թվերով նկարներ, հավաքել եմ ադամանդի խճանկար։ Նայել եմ ընկեր Արմինեի մեր մայրենիի դասատուի ուղարկած  ամառային կինոդիտման ֆիլմադարանը, ինձ շատ դուր եկավ  Բելն ու Սեբաստիանը դուքել նայեք շատ հետաքրքիր ֆիլմ է այնտեղ լիքը ֆիլմեր կան մտեք հղումով կտեսնեք։ Օգոստոսի 2-ին եկել էր իմ հոպարը ռուսաստանից մենք հավես ժամանակ անցկացրեցինք գնացինք սեևան 1 օրօվ խաղեր խաղացինք, հոպարս գնաց օգօստոսի 17, իսկ օգօստոսի 16-ին իմ քույրիկի ծննունդին մենք գնացել էինք իմ քույրիկի ընկերների հետ մեր մորքուրի տուն նշելու։ Օգօստոսի 31-ին էլ իմ մեծ մորաքույրի ծննունդներ քանի որ նա ուրիշ երկիր էր գնացել հանգստանալու մենք նրան զանգեցինք և շնորհավորեցինք,իսկ սեմպտեբերի 1-ին ես գնացի դպրոց, իսկ ավելին իմ մասին կարող եք իմանալ իմ բլոգից ահա բլոգիս հղումhttps://hovhannisyane.edublogs.org/     այսքանը ցտեսություն։ 


Posted September 3, 2023 by hovhannisyane in category Հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*