November 1

Մեր աշնանային բակը

Մեր այգին գտնվում է Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանում։ Այգին անվանակոչվել է Յուրի Բախշյանի հիշատակին, Այգու բացմանը մասնակցել է Հայաստանի Պետական փողային նվագախումբը, որի ղեկավարն է Հ․Հ վաստակոր արտիստ Հայկ Հովհակիմյանը, իմ պապիկը։ Այգին վերանորոգվել է ունի խաղա հրապարակ, Այգում կա Հուշարձան խաչքար նվիրված 44 օրյա պատերազմում զոհվածների հիրշատակին։

Այգում կա ծառուղի, նստարաներ, երեխաների խաղա հրապարակ, երեկոյան զբոսնելու են դուրս գալիս երեխաները իրենց Տատիկների, Պապիկների, Մայրիկների հետ։ Ես էլ եմ գնում զբոսնելու մայրիկիս հետ։ Այտեղ են լինում նաև թաղամասի շնիկները, նրանք շատ բարի են չեն կծում երեխաներին, ես հեծանիվ եմ քշում, այտեղ կան մարզվելու համար գործիքներ,Առավոտյան գալիս են երեխաները և սպորտով զբաղվում։ Ես սիրում եմ նստել ճոճանակ,Այգու դիմաց կա մի փոքր վայր որտեղ խնամում են ձկներ և թռչյուններ, կա մի փոքր կամրճակ որտեղից մարդիկ մանրա դրամ են գցում լողավազանի մեջ որտեղ լողում են կարմիր ձկներ։ Ես շատ եմ սիրում իմ բակի այգին։


Posted November 1, 2022 by hovhannisyane in category Հայրենագիտություն, Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*