March 27

Գեղեցիկ բանաստեղծություններ նվիրված մայրիկների

Ձյունո՛տ դաշտեր, ի՞նչ կտաք ինձ՝Նվեր տանեմ իմ մայրիկին։-Մեր առաջին ձնծաղիկը։

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր\Իմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Ա րևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան

Իսկ դուք ինչո՞վ կուրախացնենք,Ծիծեռնակնե՛ր հեռվից եկող։-Մեր առաջին գարնան երգով ։
Դու ի՞նչ կտաս, բարի՛ արև։-Իմ առաջին տաք շողերը։-Իսկ ես,-ասաց խնձորենին,-Իմ առաջին բողբոջները։
Առնեմ գրկեմ ծառի բողբոջ,Արևի շող, ծաղիկ ու երգ,Ու դրանց հետ՝ շատ-շատ համբույրԻմ մայրիկին տանեմ նվեր։
Իգնատ Մամյան


Posted March 27, 2022 by hovhannisyane in category Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*